سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: کشتی‌گیرانی که مجوز حضور آنها برای شرکت در جام تختی صادر شده است تنها با م
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
فقط در مسابقات کشتی پهلوانی جایزه دلاری اهدا می‌شود
رضایی: کشتی‌گیران تنها با مجوز کادر فنی می‌توانند در جام تختی تغییر وزن دهند

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: کشتی‌گیرانی که مجوز حضور آنها برای شرکت در جام تختی صادر شده است تنها با مجوز کادر فنی می‌توانند در وزنی غیر از وزن اعلام شده کشتی بگیرند.

خبرگزاری فارس: رضایی: کشتی‌گیران تنها با مجوز کادر فنی می‌توانند در جام تختی تغییر وزن دهند
  •  

علیرضا رضایی درباره اینکه گفته می‌شود برخی از کشتی‌گیرانی که مجوز حضور در جام تختی را دارند می خواهند در وزنی غیر از وزن اعلام شده در این رقابت‌ها کشتی بگیرند گفت: چنین چیزی ممکن نیست مگر اینکه مجوز کادر فنی را داشته باشند. در صورت اجازه و صلاحدید کادر فنی، کشتی‌گیران می‌توانند در وزنی غیر از وزن اعلام شده روی تشک بروند.

وی درباره حذف جوایز دلاری جام تختی و اینکه آیا این موضوع به اعتبار این رقابت ها لطمه نمی‌زند گفت: جوایز دلاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی حذف شده است و تنها در کشتی پهلوانی جایزه دلاری به نفرات برتر اهدا خواهد شد. در آخرین دعوتنامه‌ای که برای تیم های شرکت‌کننده ارسال کردیم عدم اهدای جایزه دلاری را به اطلاع آنها رسانده بودیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی تصریح کرد: خیلی از کشورهایی که تورنمنت‌های کشتی را برگزار می‌کنند جوایز دلاری را از مسابقات خود حذف کرده‌اند. در همین مسابقات جایزه بزرگ پاریس که تیم ما نتایج خوبی در آن کسب کرد فرانسوی‌ها جایزه نقدی در نظر نگرفتند در حالی که به عنوان یکی از رقابت‌های جایزه بزرگ اتحادیه جهانی کشتی مطرح بود. ما هم باید به سمت حذف جوایز نقدی مسابقاتمان برویم.

رضایی درباره آمادگی کرمانشاه برای برگزاری جام تختی گفت: در بازدیدی که از این استان داشتیم همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و امیدواریم میزبانی خوبی از این رقابت‌ها را شاهد باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 367
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 367
بازدید ماه : 473
بازدید کل : 13140816
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7